fbpx

השותפים שלנו:

אנו עובדים ב-190 מדינות כולל:

הבית החם – מאכילים את ילדי ישראל

יש בישראל מאות אלפי ילדים מתחת לקו העוני הזקוקים לארוחה חמה

לפי דוח העוני חיים בישראל כ־900 אלף ילדים מתחת לקו העוני. יוניסף ישראל, הזרוע הישראלית של ארגון סיוע והצלת ילדים הגדול בעולם, מתגייס למענם בקמפיין חדש. רועי מלמד, מנכ”ל יוניסף ישראל: “רעב היא תופעה שאפשר וצריך לסיים בכל מדינה. לא נתפס שילדים במאה ה־21 בישראל הולכים לישון רעבים.”

ביחד נוכל להעניק לילדי ישראל אלפי ארוחות חמות

כאן נכנסים לתמונה הבתים חמים של אגודת יד ביד, המעניקים פינה חמה ו-3 ארוחות מזינות ביום לילדים החל מגיל שלוש. בהם שוהים בכל יום מאות ילדים בני שלוש עד שבע, שהופנו על ידי לשכות הרווחה. כאן הם מקבלים את כל מה שהוריהם, במצוקתם הרבה, אינם מסוגלים להעניק להם: ארוחת צהריים חמה שמבשלים במקום כל יום, ארוחת ארבע וארוחת ערב מלאה ומזינה, חיוך חם ולב קשוב של צוות מקצועי מיומן ואוהב.

שבעת הבתים החמים פועלים בכוח אדם מצומצם, מבשלת אחת ומטפלת אחת, כשעיקר ההוצאות שלהם הוא על המזון ועל הפעילות לילדים. “מדובר בילדים בני 3־7 שאם היו חוזרים הביתה מהגן לא היה מי שיקבל את פניהם בבית וגם אם היה, אין להם הזדמנות לאכול ארוחות בריאות, מלאות ומאוזנות” מספרת רותי, מטפלת בבית החם של “יד ביד” בדרום תל אביב ומוסיפה: “אם יסגרו את הבית זה יהיה אסון. לילדים האלה אין ביטחון תזונתי. ההורים שלהם הם אנשים קשי יום”.

יש לנו מטרה – להבטיח את ביטחונם התזונתי של מאות ילדים מתחת לקו העוני ברחבי ישראל. לשם כך הילדים זקוקים לעזרתכם – בעזרת 120,000 ש”ח נוכל להמשיך להעניק להם חיבוק חם ואת הארוחה החמה היחידה שיזכו לאכול היום.

לחצו כאן לתרומת ארוחות לילדי ישראל

תרומה למען ילדי העולם 

כתיבת תגובה